pondelok 17. júla 2017

ZELENÉ ZLATO PROTI NEDOKONALOSTIAM | www.ncgglauconite.eu






Určite veľa z vás nebude vedieť o čom je reč keď sa povie glaukonit. Ja som tiež vôbec nevedela o čo ide, až pokým mi pred pár týždňami neprišiek balík, v ktorom sa nachádzala 200g sklenená nádobka so 100% organickým zeleným práškom. Čo-to som si naštudovala na internete a dozvedela som sa, že ide o minerálny pleťový a telový zábal, ktorý sa používa na redukciu kožných defektov ako akné, psoriáza, ekzémy a iné, používa sa pri celulitíde, pri vráskach, striach a podobne. Glaukonit má schopnosť vstrebávania ťažkých kovov z tela po aplikovaní na pokožku. Tento produkt NIE JE testovaný na zvieratách čo je obrovské plus ! Je hypoalergénny a bez parabénov.






Aby som Vás uzrejmila ako tento produkt funguje. Ako vidíte ide o prášok, ktorý sa mieša s vodou v takom pomere, ako to vyhovuje Vám (čo je super, pretože by sa mi nechcelo pyplať s presne určeným pomerom). Prášok je potreba rozmiešať s vodou, na čo Vás upozorňujem, použite na to nejaký (najlepšie) štetec, ktorý nepotrebujete, pretože ako náhle ho zle umyjete hlina logicky stvrdne a máte po štetci. Ja som na to použila štetec z aliexpresu, s ktorým si masku aj nanášam na tvár a ak by sa mi zničil, vôbec by som to neľutovala. Keď sa spojí prášok s vodou vznikne produkt konzistenciou podobnou blatu, ktorý si natrete na tvár alebo telo. Produkt na aplikovanom mieste postupne zaschne a zmení farbu na takú bledučko zelenú miestami až bielu. Potom si produkt normalne vodou umyjete, pozor na vlasy !






Tento produkt som testovala viac krát, musím povedať, že 200 g balenie nevydrží večnosť. Mám slabšiu alergiu na chlór a po každej sprche (hlavne na internáte) mám vyrážky na stehnách. Chlór sa samozrejme nachádza v každom jednom bazéne, čo je dosť zlé pre ľudí s alergiou ako ja v takomto tropickom počasí, preto som sa tomuto produktu potešila ešte viac. Prvé dva razy som si spravila celotelový zábal + masku na tvár. Po úplne prvom použití som vôbec žiadne zmeny či vylepšenie pokožky nezaznamenala, no po druhom použití zmizla väčšina vyrážiek z mojich stehien ! Naozaj ma to strašne prekvapilo, pretože som používala rôzne mastičky (voľno predajné) a veľmi mi nepomohli.
Čo sa týka tváre, pleť zanecháva krásne jemnučkú, vyhladí ju a zjednotí. Mala som menšie obdobie podráždenej pleti na tvári, vtedy som si masky z glaukonitu robila pravidelne každý druhý večer a po týždni mi z pleti zmizli všetky nedokonalosti a pleť som mala ako bábätko. Pokiaľ máte aj Vy takéto obdobia alebo Vás trápia nejaké kožné defekty a nechecte do seba tlačit chémiu, tabletky a podobne, určite skúste tento zelený zázrak. Sila prírody je nenahraditeľná a tento produkt je toho dôkazom. Kúpiš ho na www.ncgglauconite.eu 

















4 komentáre

  1. To vypadá zajímavě, miluji masky a zábaly na obličej a tělo (joo těch 15 rozdělaných masek v koupelně je u mě normální), a tohle vypadá jako další věc, která by stála za to, abych ji vyzkoušela.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok. �� veru by to stálo za vyskúšanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na mojom instagrame @victoriaurminska prebieha súťaž o tento produkt:) tak skús šťastie

      Odstrániť
  3. O tomto produkte som ešte nepočula, no vyzerá zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť

© V I C T O R I A
Maira Gall