štvrtok 27. júla 2017

Potešenie od Nivei



Na mojom instagrame sa snažím byť aktívna čo najviac sa mi dá, kedže momentálne mám pokazený notebook a články tým pádom pridávam sporadicky. Týždenne mi prídu približne 3-4 balíky na testovanie a každý jeden sa Vám snažím ukázať aj na instastories. Sama niekedy ani neverím, že som sa za takú krátku dobu dostala s blogom tam kde som, že o pár dní to bude polrok. Pretože neviem či sa sem dovtedy ešte dostanem, lebo neviem kedy budem mať opravený notebook, už teraz Vám chcem poďakovať za podporu a za to, že si už polroka čítate moje recenzie a rôzne iné články.





Tento týždeň mi prišiel balík z Nivei, ktorú pozná snaď ozaj každý. Ja osobne Niveu milujem, mám od nej niekoľko produktov, ktorým som neustále verná a ktoré si stále znovu a znovu kupujem, preto ma táto spolupráca veľmi potešila a snáď nie je posledná!
Určite ste zaregistrovali tie ná-dhe-rné balíčky s novinkami, ktoré prišli rôznym iným blogerkám. Krásne okrúhle krabičky, v ktorých sa nachádzali živé kvety a najnovšie novinky Nivei. Úžasný nápad, krásne spracovanie a veľká radosť! Mne taký balík, bohužial, neprišiel - no to sa dalo čakať, kedže toto je moja prvá spolupráca s touto značkou. Prišiel mi list a dva produkty, ktoré mi spravili hrozne veľkú radosť a veľmi pekne za ne ďakujem!


Ako prvé spomeniem takú, viac-menej, klasiku od Nivei. Reč je o kréme na ruky, telo a tvár, ktorý si myslím, že by mala mať každá žena hodený v kabelke. Krémy na ruky ja môžem a takýto od Nivei mám v ich klasickom modrom balení. Veľmi som sa potešila tomuto, pretože je väčší ako mám ja a proste krém spraví vždy radosť. Milujem tújemnú krémovú čistú vôňu a celodenný pocit hydratovaných rúk.





Ešte nikdy som nemala možnosť skúsiť sprchovú penu, preto som sa strašne moc potešila, keď som si ju našla v balíku a ešte viac, že je to z tej rady noviniek, ktoré boli v tých úžasných balíkoch! Ide o ošetrujúcu sprchovú penu s výťažkami z hodvábu a ovocnou vôňou rebarbory a listov maliníka. Neuveriteľne krásna sladká vôňa, ale nie taká, že by na Vás sadali osi a iné otravy leta. Čo sa týka peny, má skvelú konzistenciu, takú hustú neroztekajúcu sa všade. Všimla som si, že stačí dať len trochu peny na dlaň a ona nadobudne asi dvojnásobný objem. Na tele vsiakne do pokožky a zanechá ju príjemne jemnú a hydratovanú. Myslím, že dám zbohom sprchovým gélom a prejdem na penu, pretože je to fakt sranda v sprche.









1 komentár

  1. Sprchové pěny mě neskutečně baví a jsem ráda, že ty od Nivei z Německa dorazili konečně i k nám.

    OdpovedaťOdstrániť

© V I C T O R I A
Maira Gall