pondelok, 31. júla 2017

LÍČENIE S PALETKOU FORTUNE FAVOURS THE BRAVE | MAKEUP REVOLUTION LONDON

Ahojte žienky moje, ako ste začali týždeň Vy? Ku mne prišiel dnes ráno kuriér s balíkom od Makeup Revolution London. Už som s touto značkou spolupracovala a som strašne rada, že spolupráca prebieha ďalej, pretože táto značka je podľa mňa jedna z tých kvalitných a cenovo odpovedajúcich kvalite. Mám od nich veľa produktov a so všetkými som doteraz bola spokojná a myslím, že spokojnosť bude stále.
Dnes to bude po dlhšej dobe opäť článok s líčením, v ktorom dominantné budú oči. Použijem na ne paletku od MR London, konkrétne paletku FORTUNE FAVOURS THE BRAVE, ktorá vznikla v spolupráci s BritishBeautyBlogger a nájdeš ju na tejto stránke. Paletka mi spravila neskutočnú radosť, pretože som na ňu už dlhšie pozerala. K tejto paletke mi prišiel od MR London ešte čistič na štetce, o ktorom spravím samotný článok, takže o tom potom a teraz poďme na líčenie.









OČI:
Ako prvé na oči nanesiem podkladovú bázu od Rimmel London (článok o tejto spolupráci bude taktiež v blízkej dobe)
Magnif 'eyes. Na celé viečko nanesiem vanilkový tieň 23 - soft z paletky Fortune favours the brave, na ktorého pohyblivú časť následne nanesiem skoseným štetcom jemný ružový tieň 18 - pink diamond tak, aby som hranicu medzi pohyblivým a nepohyblivým viečkom mala presnú a rovnú. Na skosený štetec naberiem tmavší ružový tieň 25 - favour a začnem od polovice pohyb. viečka ku vonkajšiemu kútiku nanášať tieň. Teraz idem spraviť 'chvostík', takže pomaličky a opatrne si opäť skoseným štetcom vytvorým linku 25tým tieňom. Keď mám linku hotovú, vezmem si blendovací štetec a tam kde je prechod medzi tieňmi 18 a 25, tiene rozblendujem dokopy.
Pohyblivú časť máme hotovú, teraz si vytvoríme prechodovú časť korektorom. Použijem na to ďalší skosený štetec a korekto od Avonu z rady Mark. Opatrne a jemne si upravím pohyblivú časť a chvostík, aby som prípadné nedokonalosti zakryla.

Nepohyblivé viečko je veľmi jednoduché, aj keď to tak zo začiatku nevyzerá. Vezmem si hnedú ceruzku na oči (už bohužiaľ neviem od akej značky je, pretože ju mám strašne dlho a nápis sa vyšúchal) a vytvorím si jemnučku presnú linku. Následne si vezmem tieň číslo 27 - super gold, a nanesiem ho na koniec hornej linky aby sa trošku leskla. Ďalej si vezmem opäť skosený štetec a tieň 16 - caffeine fix, ktorý nanesiem na tú linku a blendovacím štetcom rozblendujem smerom k obočiu. Toto ďalej robím dovtedy, dokým niesom spokojná s rozblendovaním. Maskaru použijem od Rimmelu.

OBOČIE:

Na obočie používam paletku od Rimmel London - Brow this way 03 dark brown. Krémovou časťou si nakreslím tvar obočia a taktiež ju nanesiem na koniec obočia. Pudrovou časťou dokončím obočie.


TVÁR:
Ako korektor používam Makeup Cover od Dermacolu, ten si nanesiem iba na nedokonalosti a rozotriem. Kedže v lete nepoužívam makeup, spomínaný korektor od Avonu si dám na čelo, nos, nad pery, na bradu a líčka a beautyblendrom zapracujem do pleti. Zapudrujem pudrom od MeMeMe cosmetics. Na kontúry a rozjasnenie použijem paletku Bronze&Glow od I♥Makeup. Keďže oči sú v tomto líčení výrazne, pery si pre tento krát nechám neutrálne.











4 komentáre

  1. veľmi pekné precízne líčenie :) dobrá práca ;)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi podarené! :) make up revolution je jedna z mojich najoblubenejsich znaciek co sa tienov tyka!
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krésné líčení, nadetailu je vidět, že je precizně udělané a dala sis s ním hodně práce. Makeup Revolution byla jedna z prvních značek od které jsem měla paletky a v poměru cena/kvalita mi všeobecně přijdou velmi dobré - ano práší, některé občas opadávají, ale s bází se na mých mastných víčkách udrží celý den. Nehledě na to, že MR má většinou v paletkách barvy, které se jednoduše dají kombinovat a se kterými se dá vytvořit pokaždé něco jiného.

    Beautylife by Sasha

    OdpovedaťOdstrániť

© V I C T O R I A
Maira Gall