pondelok 3. apríla 2017

Móda aj pre teba

Už je tu apríl, čomu ani nemôžem uveriť, pretože sme stále bližšie k letu, teplu a študentmi vytúženého voľna. Tento rok by malo byť vraj najteplejšie leto, tak som zvedavá či prekoná to minulé. Za týždeň robím prijímačky na nadstavbu, čoho sa dosť obávam, ale ako začína byť stále teplejšie a teplejšie, uvedomila som si, že by bolo super si zadovážiť nejaké pekné a štýlové oblečenie, ktoré budem nosiť cez leto.


Keď som hľadala inšpiráciu na instagrame, narazila som na e-shop Móda pre teba, ktorý ma na prvý pohľad zaujal. Oblečenie vyzerá dosť kvalitne a nájdeš tam všetko od výmyslu sveta. Ak nemáš instagram, môžeš si tie isté kúsky zakúpiť aj na facebooku (klikni tu), čo je taktiež výhoda. Komunikuje sa s nimi veľmi dobre a rýchlo, oblečenie takisto prišlo dosť rýchlo. Bála som sa, či bude aj v skutočnosti také kvalitné ako vyzerá na obrázku.
Bola som fakt dosť prekvapená, keď som si balíček rozbalila. V balíku som si našla súpravu Calvin Klein a biely croptop. Súprava je super v tom, že jednotlivé kúsky vyzerajú super aj oddelene a nemusím byť obmedzená v jej nosení. Taktiež je veľmi príjemného a kvalitného materiálu, čo ma veľmi potešilo.
Croptop síce trošku presvitá, ale nie je to nič nepríjemné, práve naopak si myslím, že cez horúčavy sa v ňom nebudem piecť. Ešte neviem s čím ho budem kombinovať, ale nebude to také ťažké, pretože je fakt pekný a jednoduchý, za čo som ja asi najradšej. 

Spoluprácu s týmto e-shopom som uzavrela na tri mesiace takže, sa môžete čoskoro tešiť na nejaké ďalšie outfitové članky:) Zároveň chcem veľmi poďakovať slečne, s ktorou som komunikovala za rýchlu a bezproblémovú komunikáciu a tovar!




6 komentárov

  1. Pekne vecicky :), taka suprava by sa zisla aj mne na leto, o tomto e-shope som doteraz nepocula
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte som sa stále nerozhodla, či ju použijem na cvičenie alebo len tak:) ďakujem krásne

      Odstrániť
  2. Moc ti to sluší, oba outfity se mi moc líbí :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líbí se mi ten první komplet. Ten by se mi na léto hodil. U druhého outfitu se mi líbí sukně. Moc ti to sluší :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten komplet je ako uliaty na leto, už by mohlo prísť! Ďakujem veľmi pekne❤

      Odstrániť

© V I C T O R I A
Maira Gall