štvrtok, 9. februára 2017

Outfit No.1


Ahojte! Celý týždeň som premýšľala o čom Vám napíšem, kedže som chorá tak sa mi nedá isť fotiť a nechcem Vás nechať dlho čakať na ďalší článok. Tieto studené dni sú strašne dlhé a nudné, jednak sa mi nechce ísť von do zimy, ale doma sa tiež nudím. Už sa nemôžem dočkať leta a mora!

Za tieto fotky, a vlastne za takmer všetky fotky, na ktorých som, môžem ďakovať Saške z blogu
alexxiewstyle. Vždy sa vyberieme niekam fotiť, aj keď nie vždy dopadnú tak ako si to predstavujeme (Saška so mnou musí mať veľkú trpezlivosť, lebo keď sa raz začnem smiať tažko prestanem:D) Našla som zopár nie až tak starých fotiek a myslím, že nie sú také zlé, aby som Vám ich nemohla ukázať:) 






Na týchto fotkách som oblečená v rifliach z GATE-u, tričko taktiež. Okuliarky sú z Aliexpressu a tenisky z Deichmann-u. :) Dúfam, že sa Vám článok a fotky páčil a prajem Vám krásny víkend.

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© V I C T O R I A
Maira Gall