pondelok, 13. februára 2017

GIVEAWAY!

Ahojte krásky. Opäť sa nám začal pracovný týždeň a nám nezostáva nič iné, iba dúfať, že ubehne čo najrýchlejšie. Dnes mi prišiel balík v rámci spolupráce, takže sa nemôžem dočkať víkendu! Fotky (a aj článok) v rámci spolupráce by som chcela stihnúť tento víkend, tak sa máte na čo tešiť. Ešte by som Vám chcela oznámiť, že sa môžete taktiež tešiť na 'swap' s blogerkou Terkou, ktorý plánujem vydať behom budúceho týždňa (závisí to od toho, kedy mi balík Terka pošle a kedy mi príde:))



Ale poďme k podstate tohto článku! Rozhodla som sa spraviť menšiu giveaway k 500 zobrazení blogu. Chcela by som Vás aspoň trošku potešiť a chcem to robiť častejšie:) V tomto balíčku nebude príliš veľa vecí, ale dúfam, že Vás balík poteší a poslúži zároveň.

Balík mám v pláne zamerať na kozmetiku, či už dekoratívnu alebo telovú. Keďže som maniak na rúže a konturovacie ceruzky na pery tak toto tam určite môžete očakávať. Ale viac Vám neprezradím, pretože chcem, aby ste boli prekvapené.

Podmienky súťaže:
•  Musíš ma sledovať cez GFC (do komentáru napíš pod akým menom ma sleduješ)
•  Odpovedaj na otázku Aký produkt máš z kozmetiky najradšej a čo by si si želala nájsť v balíku?
•  Taktiež pripíš aj tvoj mail, aby som ta vedela v prípade výhry kontaktovať.
•  Pre väčšiu šancu vyhrať ma sleduj na instagrame a taktiež napíš pod akým menom ma sleduješ.

Dokopy teda môžeš napísať 2 komentáre. Giveaway vyhodnotím nakonci mesiaca, to jest 28.2., a výhercu zverejním tu na blogu ale aj na instagrame. 

Na dnes je to všetko tak prajem príjemný a nenáročný týždeň. 

17 komentárov

  1. GFC: Soňa Lazoriková
    Email: s.lazorik@gmail.com

    Potešila by som sa dobrej špirále či korektoru. :)
    Najradšej mám rúže na pery.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jessica Badurová
    Mail: jessie.badurova@gmail.com alebo jessica.badurova@zoznam.sk
    Najradšej mám rúže na pery alebo aj ceruzky a potešila by som sa hoci čomu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Nejradeji mam rtenky od Nyxu. Potesil by me treba lak na nehty nebo rasenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Instagram Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. na GFC sledujem ak Terka Polak :)
    ja mám rada tiež rúže, ale aj korektory, kedže tie využívam častejšie ako make-up, a potom doradu všetko ostatné, pretože kozmetika je proste kozmetika a poteší všetko :D
    tereziapolakova1_gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tvoj blog sledujem ako Soňa Kadlicová
    Z kozmetiky používam najmä krémy, masky či peelingy. Z dekoratívnej používam iba korektor a občas špirálu, pretože doteraz som sa nejako nepotrebovala maľovať ale ako prichádza tá 15-ka tak by som sa už rada začala maľovať.
    Takze v balíku by ma potešila (ak by som teda vyhrala, samozrejme) nejaká dekoratívna kozmetika ako napríklad makeup alebo bronzer. Prípadne nejaké sprchovacie gély alebo nejaká vôňa.
    Moj mail je sonka.kad@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na ig ťa sledujem ako _.sosinkad._

    P.s.: veľmi sa teším z vašej spolupráce s Terkou <3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: Alexandra Petriková
    Email: lyziee25@gmail.com
    Mám rada špirále :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC: Pauline's Tiny World
    Mail: paulines.tinyworld@gmail.com
    Nejradši mám řasenky a tekuté oční linky :) V balíčku by mě ale potěšila i tekutá matná rtěnka, nebo roztomilý balzám na rty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahojky..

    I ja se rada zucastnim tvoji souteze... A gratuluji k prvnimu 500 zobrazeni...
    Ted uz se to bude jen a jen navysovat...

    I ja jsem kosmeticky blazen, tak premyslim co bych si v balicku prala ja...
    Mozna od kazdeho trochu...

    Neco na rty... At uz je to balzamek nebo nejaka prijemna romanticka barvicka rtenky...

    Neco na plet v podobe nejake baze pod make-up..nebo korektor..

    A z telovky treba nejakou vuni...

    Jinak co opravdu mam na sobe rada, jsou dokonale rasy..

    Je toho hodne co bych chtela najit v balicku, kazda mame sva prani...Ale v podstate mi udela radost cokoliv...

    Veronika

    GFC: Ve Mu
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť

© V I C T O R I A
Maira Gall